"Η δια ζώσης διδασκαλία δεν αντικαθίσταται"υποστηρίζουν οι εκπαιδευτικοί.

Η ανάγκη της εξ αποστάσεως εκπαίδευση έφερε τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και τους γονείς αντιμέτωπους με το webex.
Με τις συνδέσεις και τα υπαρκτά ή ανύπαρκτα τεχνολογικά μέσα.
Παρά τις δυσκολίες η εξελισσόμενη τηλεκπαιδεύση μας δείχνει πως όλοι μπορούμε να προσαρμοζόμαστε στις εκάστοτε νέες συνθήκες.

Η αύξηση των κρουσμάτων του κορωνοϊού οδήγησε στην απόφαση της κυβέρνησης για την εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης στη σχολική κοινότητα. Μαθητές και εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων βρίσκονται στις ψηφιακές επάλξεις.Προβλήματα τεχνολογικά και συνδέσεων υπάρχουν πολλά, αλλά εκπαιδευτικοί, γονείς και παιδιά προσπαθούν και ξεπερνάνε να ζητήματα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

Ο Διευθυντής εκπαίδευσης της Π.Ε. Κοζάνης Σάκης Παπαευαγγέλου επισημαίνει πως οι εκπαιδευτικοί επιθυμούνε τα σχολεία να είναι ανοιχτά και να εξελίσσεται κανονικά η εκπαιδευτική διαδικασία. Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση δεν μπορεί να αντικαταστήσει τη δια ζώσης διδασκαλία, είναι όμως αναγκαία για να προχωρήσει η εκπαιδευτική διαδικασία στις σημερινές ιδιαίτερες συνθήκες. Θεωρεί σεβαστή την ανησυχία των γονέων για τα εκπαιδευτικά αποτελέσματα και αναφέρει πως το σχολικό πρόγραμμα διαμορφώθηκε με βάση τις ανάγκες, τις απαιτήσεις και το παιδαγωγικά ορθό του εγχειρήματος.

«Λύση ανάγκης η εξ αποστάσεων εκπαίδευση, δεν αντικαθίσταται η δια ζώσης διδασκαλία.» τονίζει η νηπιαγωγός στο Δρέπανο Κοζάνης Αναστασία Παπαβασιλείου. «Η τηλεκπαίδευση δίνει τη δυνατότητα επιλογής του τόπου της διδασκαλίας ενώ ανύπαρκτο είναι το παιδαγωγικό κλίμα και η προσωπική επαφή, άγνωστες είναι οι επιπτώσεις της στον ψυχικό κόσμο των μικρών παιδιών. Δεν προωθείται η κοινωνικοποίηση, το ομαδικό πνεύμα και προωθείται η μοναξιά και η καθιστική ζωή.

Η Ευαγγελία Ιακωβίδου, νηπιαγωγός στη Χίο, προτείνει οι διαδικτυακές τάξεις της Α/θμιας εκπαίδευσης να πραγματοποιούν τα μαθήματά τους στην πλατφόρμα zoom για να μην φορτώνεται το δίκτυο της cisco,να γίνονται τα μαθήματα μετά τις 17:00 και η κυβέρνηση να δώσει επιδοτήσεις για αγορά υπολογιστών στους εκπαιδευτικούς. Πιστεύει πως χάνεται η επαφή με τα παιδιά. Παρατηρεί πως παρεμβαίνουν οι γονείς και δημιουργούνται προβλήματα στη διεξαγωγη των δραστηριοτητων

Οι γονείς της πόλης θεωρούν δύσκολο να γίνονται τα μαθήματα στο σπίτι την ίδια στιγμή για δύο ή περισσότερα αδέρφια. Πιστεύουν πως χρειάζονται να είναι παρόντες για να βοηθήσουν στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Η Δώρα Νάκου μητέρα παιδιού των πρώτων τάξεων του δημοτικού στην Κοζάνη αναφέρει πως η απόδοση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης εξαρτάται από τον εκπαιδευτικό και από το παιδί. Για την ίδια οι εκπαιδευτικοί είναι ήρωες, τα μαθήματα προχωράνε κανονικά, η προσπάθεια είναι αισθητή από όλους τους εμπλεκόμενους. Στο webex η σύνδεση διακόπτεται συχνά και η επικοινωνία δυσχεραίνεται.

Οι Σχολικές εγκαταστάσεις είναι κλειστές, όχι τα σχολεία. Μαθητές και εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων πορεύονται στην εξελισσόμενη τηλεκπαίδευσης και προσπαθούν δυναμικά να μην χαθεί η επικοινωνία την μαθητικής ομάδας και η εκπαιδευτική πορεία των μαθημάτων .

Προσθέστε περισσότερα

Εδώ μπορείς να γράψεις ελεύθερα.

(Επιλέξτε Εικόνες. Προεραιτικό. Μέχρι 10 Με το ctl και click)


Περισσότερες Πληροφορίες